IMG_7122 Αμύγδαλα: Τα αμύγδαλα αποτελούν πλούσια πηγή βιταμίνης Ε, φυτικών ινών, ασβεστίου και σιδήρου. Ο σίδηρος και το ασβέστιο αποτελούν δύο από τα βασικότερα και απαραίτητα στοιχεία που οφείλουμε να αποδίδουμε στον οργανισμό μας, με την προϋπόθεση ότι ακολουθούμε σε καθημερινή βάση μια ισορροπημένη και συνάμα ωφέλιμη διατροφή. Τριάντα γραμμάρια αμύγδαλα αναλογούν σε 165 θερμίδες.
IMG_7240  Καρύδια: Η κατανάλωση καρυδιών, αποδίδει στον οργανισμό μας, ένα μεγάλο ποσοστό πρωτεϊνών καθώς και μαγνήσιο, Κάλιο, φώσφορο, τα οποία αποτελούν απαραίτητα ιχνοστοιχεία για μία ισορροπημένη διατροφή αλλά και βιταμίνη Ε, της οποίας αντιοξειδωτική της δράση είναι ευρέως γνωστή. Τριάντα γραμμάρια καρύδια αναλογούν σε 185 θερμίδες.
IMG_7199  Φιστίκια: (Αράπικα και Κελυφώτα ):Τα φιστίκια αποτελούν πλούσια πηγή Βιταμίνης συμπλέγματος Β , η οποία συμβάλλει στην διατήρηση της νεότητας του δέρματος, καθώς και φυτικών στερόλων με αντιοξειδωτική δράση. Τριάντα γραμμάρια φιστίκια αναλογούν σε 160 θερμίδες.
IMG_7170  Φουντούκια: Η κατανάλωση φουντουκιών , προσδίδει στον οργανισμό μας ένα μεγάλο ποσοστό πρωτεϊνών , βιταμινών του συμπλέγματος Β, αλλά και ιχνοστοιχείων όπως Κάλλιο, μαγνήσιο και φώσφορο. Τα τριάντα γραμμάρια φουντούκια αναλογούν σε 175 θερμίδες.
mokia444s21 Ηλιόσπορος: Tροφή πλούσια σε φυτοστερόλες και επομένως ευεργετική για την καρδιά. Είναι πολύ πλούσιος σε φυλλικό οξύ. Χαρακτηριστικό είναι ότι 100 γρ. ηλιόσποροι, δίνουν περισσότερη ποσότητα φυλλικού οξέος από τη συνιστώμενη ημερησίως. Τα σπόρια είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες, σίδηρο και μαγγάνιο.
IMG_7155
Φυστίκια Αιγίνης: Φέρουν το όνομα της Αίγινας, η αλήθεια όμως είναι ότι έφθασαν στο νησί στις αρχές του 20ού αιώνα από την κεντρική Ασία. Δύο χούφτες φιστίκια αντιστοιχούν σε μία μερίδα κρέας, καθώς παρέχουν πλουσιοπάροχα στον οργανισμό μας πρωτεΐνη. Αν και οι περισσότεροι ξηροί καρποί έχουν πολυακόρεστα λιπαρά, τα φιστίκια, όπως και τα φουντούκια, είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, που είναι επίσης ευεργετικά για την καρδιά.
IMG_7208
Κάσιους:
Εισάγονται κατά κανόνα ωμά (και το χρώμα τους είναι άσπρο), τηγανίζονται ή ψήνονται και αλατίζονται, και το χρώμα τους γίνεται χρυσό. Υψηλής ποιότητας θεωρούνται τα τηγανισμένα και τα ολόκληρα (όχι σπασμένα). Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, αλλά περιέχουν κορεσμένα λιπαρά (που αυξάνουν τη χοληστερίνη).
IMG_7219
Στραγάλια:Είναι καλή πηγή πρωτεΐνης, αλλά και υδατανθράκων. Περιέχουν επίσης πολλές φυτικές ίνες και πλεονεκτούν σε σχέση με τους υπόλοιπους ξηρούς καρπούς σε βιταμίνη Α και σε β-καροτίνη, βιταμίνες απαραίτητες για την αναγέννηση των κυττάρων. Είναι επίσης πολύ πλούσια σε βιταμίνες Κ και C.