IMG_7455280 Δαμάσκηνα: Τα δαμάσκηνα αποτελούν πλούσια πηγή σε βιταμίνη K, σίδηρο και φυτικές ίνες. ¼ του φλιτζανιού αποξηραμένα δαμάσκηνα αναλογούν σε 76 θερμίδες.
ippofaes_big-2 Ιπποφαές Το ιπποφαές εμπεριέχει μία σειρά βιταμινών όπως η βιταμίνη Α, η βιταμίνη Β, η βιταμίνη Β-στερόλη, η βιταμίνη C, η βιταμίνη D, η βιταμίνη Κ, Φλαβονοειδή κλπ. Επίσης εμπεριέχει μέταλλα όπως το ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο, μαγνήσιο. σίδηρο, χαλκό και σελήνιο ψευδάργυρο, τα οποία είναι απαραίτητα για την εγκεφαλική καθώς και για τη σωματική ευημερία του ανθρώπου. Εμπεριέχει ακόμη και Καροτενοειδή και Πολυακόρεστα λιπαρά οξέα σαν τα ω-3, ω-6, ω-7, ω-9.
IMG_74280 Τα κράνμπερι είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C και ιδιαίτερα πλούσια σε φυτικές ίνες, μαγγάνιο, βιταμίνη Ε και βιταμίνη Κ. Επίσης έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε προανθοκυανίνες, μια ισχυρή αντιοξειδωτική ουσία που ανήκει στην οικογένεια φλαβονοειδών.
IMG_745280 Τα Γκότζι Μπέρι θεωρούνται ως μια από τις πλουσιότερες φυσικές πηγές θρεπτικών συστατικών. Περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Β1 και Β2), Β Καροτίνη, βιταμίνη C, καθώς και μια σειρά άλλων βιταμινών, μεταλλικών στοιχείων, αντιοξειδωτικών και αμινοξέων. Το γκότζι περιέχει πολλούς υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λιπαρά και διατροφικές ίνες, όλα απαραίτητα για το σώμα ενώ οι διάφορες φυτοστερόλες, όπως η αντιφλεγμονώδης Β-σιτοστερόλη, περιορίζει την απορρόφηση της χοληστερόλης και συμβάλλει στη σεξουαλική ευρωστία. Γενικώς, θεωρείται το μούρο της ευτυχίας και της μακροζωίας. Τέλος, περιέχει «ωφέλιμα» λίπη, όπως Ω-6 και λινολεϊκό οξύ, που είναι ρυθμιστές της ορμονικής λειτουργίας.